Deletedmom455465 Kızlar 7 haftalığım. Sürekli su içme istediği var. Bulantı var. Sık idrara çıkma var. Gün içinde bazen şekerim düşüyor ama bulantidan dengeli beslenemiyorum sanırım. Sizce gebelik şekeri mi bu? Doktora söylesem ölçer mi? Erken mi daha?
hukukcuanne_06 Deletedmom455465 sık idrara çıkma çok normal bence hepimizde oluyo tuvalet yapamasam bile tuvalete gitmek istiyorum sürekli, kendinizi korkutmayın inşallah yoktur 🙂
Sdkl Deletedmom455465 çok su içersen çok tuvalete gidersin zaten takılma ha doktoruna bildir tabi ihmal etme ama gebeliğim boyunca içtiğim suyu ben bilirim günde 4 lt üstü içmişimdir. Daha vakit erken beslenme o kadarda önemli değil şöyle bi 12 hafta bitsin ufak ufak düzeltirsin. Bu arada eğer bi engelin yoksa ben her sabah açken ballı süt içtim. Şimdi bir tospiğin doğmasını bekliyorum.
Anneoluyorumbenn Deletedmom455465 şekerim düşüyor dediğin şey mideni boş hissedip aynı zaman da yiyemediğinden dolayı oluyor normalde diyabeti olan bir insan değilsen korkma çünkü beni gece uyandırıyor kolumu daldıracak takatim kalmıyor ve ağlıyordum eğer problem buysa baş ucuna mutlaka yiyecek bir şey koy sakın yemeden de ayağa kalma başın döner düşersin Allah korusun 🤲🏻
gulsuayan Gebelik sekeri icin çok erken 20. haftadan sonra bu ihtimal oluyor siz sadece hamilelik belirtileri yaşıyorsunuz klasik