Merhaba
11 subatta gittigimde muayene 300 tl
Normal dogum 7 bin zorunlu sezeryan 8 bin istege bagli sezeryan 10 bin
Nst 40 tl oldugunu soylediler
Fiyatlar ucmus malesef ben hastane değişmeyi düşünüyorum
Canan hanıma gidiyorum en bastan beri cok memnunum ama surekli zam geliyor malesef