Ranaikra İlk öğrendiğim gün nasıl geçer zaman dediğim geçti Ve 38 haftalık olduk çok şükür 🙏 şimdi daha sabırsızım doğum korusu ama ikinci bebeğim ilk kızımı kucağıma aldığımda hissettiğim o duyguyu biran önce birdaha yaşamak istiyorum Allah’ın izniyle 🥰
Birminiksusamtanesii Ranaikra 39+1 bizde bekliyoruz ne zaman gelmek isterse hayırlısıyla sağ salim alırız inşallah kucağımıza ❤
Busra2013 Ranaikra sanırım ılkıde normal huda normal olck cokmu korkunc agrılı sızılı 😳benım gebelıkte kalp carpıntım nefes darlıgım cok oluo 35+2 haftadsyım benımde kızım olck erkenmı gelır gecmı gelır bılmıom dogum pozısyonunda ama cok korkuom ılk kızınız kac kg dogdu ve kac haftads
Beyzayucel36 Ranaikra 39+4 bızımde heycan dorukda ılk bebişim inşallah sağlıklıca alırız kucagımıza bebişlerimizi
Ranaikra Birminiksusamtanesii maşallah 🧿 aminn hepimize Nasip etsin Rabbim nasıl geçiyor sizin zor mu
Birminiksusamtanesii Ranaikra 2 yaşında bir kızım var onun peşine koşmak artık yoruyor çünkü yetişemiyorum kemiklerimin ağrısından hızlı olamıyorum 😁 çatı ve kalça kemiklerim çok ağrıyor kasılmalarım var ama sancı şeklinde değil arada sancıyla birlikte oluyor ama geçiyor sürekli toplanıyor ve rahatsız edici oluyor mide yanmaları sık sık wc çıkma vs vs bi doğursaydık 🥲😂
Tuugce Ranaikra Ranaikra 25 aylik ilki.vallaha artik cok zorlaniyorum ,ilkindeki gibi kilo da almadim ama cok zorladi 2. beni.
Ranaikra Busra2013 sakin ol 😅😅 korkma normal doğum evet biraz ağrılı acı demiyorum bak ağrılı geçiyor 34+4 de doğdu 2.080 gram doğmuştu
Ranaikra Birminiksusamtanesii ee biz seninle aynıyız 😅😅 bende aynı şeyleri yaşıyorum ve kızımda 2.5 yaşında
Busra2013 Ranaikra masallah ben 35+1 yalancı sancılar oluo koekuom erken dogar dıe kılosu 34 de 2350 grmdı
Ranaikra Busra2013 haftasına göre çok iyi kilosu yok korkma ara ara oluyor sancılar solunum sorunu olmaSa küveze almıyolar saten
Ranaikra Tuugce benimkinde 28 aylık bu son zamanlar çok yaramaz oldu neden bilmiyorm bende çok kilo alamadım demek ki anlıyolar kardeşleri olacağını ilgi çekmeye çalışıyo olabilirler