Yanınızda bir su şişesi bulundurun muhakkak, yoksa benim de aklıma gelmiyor hiç su içmek, gözümün önünde olunca susamasam bile içmek için içiyorum. Su içmeyi sevmiyorsanız da lezzetlendirebilirsiniz meyve kullanarak(salatalık, limon dilimleri, çilek vs). Su tüketimi çok önemli çünkü hem ödemi önler