Canan049 bebeği çok aşağıda hissediyorum sezeryan bölgesinde sertlik oluyor Sizlerde de öyle oluyor mu acaba nefesim daralıyor bazen
AnneKbraaydn Canan049 Bendede öyle canım assagida bebek kalp atışları bile orada duyuluyor bende 18 haftalık gebeyim
brfns Canan049 bende de oluyor daha küçük olmasından kaynaklı karnımda yeni yeni başladım hissetmeye 19. Haftamdayım korkmana gerek yok onlar duracağı yeri daha iyi seçiyor 😊
Canan049 AnneKbraaydn ya benim bu 3. hamileliğim diğerleri tam göbek dediğimi bölgesinde hissederdim ama bu çok aşağıda yani son aylarda nasıl yapacağım şimdiden zorlanıyorum
AnneKbraaydn Canan049 Bende büyüdükçe yukarı çıkar diye tahmin ediyorum ama bilmiyorum benimde ikinci gebeligimm
BenEsra 18 haftalık gebelikte hareketleri hissediyomusunuz ben hissediyordum ama 2 gündür hissetmiyorum kıpırdamasını bişey olmuşmudur
AnneKbraaydn BenEsra Yok canm ya o bendede var demekki hepimizde aynı bazen iki üç gün hissetmiyorum bazen hissetsemde çok zor yani
Canan049 BenEsra Ben de bazen hissediyorum hafif Kalp atışları gibi ama sanki kendini aşağıda topluyor çok sert oluyor
brfns BenEsra canım sürekli hissedemezsin zaten bende bazen hiç oynamıyor bazen de hiç durmuyor canımı çok yakıyor korkma daha küçükler zaten tam anlamıyla hissetmemiz için biraz daha büyümeleri gerekiyor😊
Canan049 Ay inşallah Benim de kızdır bir umut işte Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin cümlemize