Devlete gidiyorum ben kepez devlet hastanesi Fatma Hanıma gidiyorum ilgili, iyi biri yani tek tek anlatıyor herşeyi. Ben memnunum ama internetten randevu sıkıntısı var sabahtan gidip randevu almanız lazım. Bana eğitim araştırmayı da önermişlerdi ama doktor olarak hiç bilmiyorum.