Kızlar aranızda yaşayan vardır illaki tecrübeleriniz nedir ? Dün geceden başladı sabah doktoruma gittim direk randevu bulmak çok zor araya aldı saolsun hiç birsey yok dedi normal dedi bebekte kese de sağlıklı çok şükür yerleşmeye çalışıyor iyice dedi.. Bu arada 8+1 bebeğim kafam karıştı. Doktorum çok iyi ama insan yinede korkuyor birsey olacak diye