Benim ilk gebeliğim, gebeliğimin başından beri ciddi oranda protein kaçağım var. 24 saatlik biriktiriyoruz düzenli olarak, 28. Haftadayım su an ilk haftadan itibaren azalma ya da artma olmadı. Doktor tuzu azaltmamı söyledi ve düzenli tansiyon takibi yapıyorum. Her akşam da coraspirin kullanıyorum. Gebelik bitiminde biyopsi yapılacağı söylendi onun dışında rutin kontrolden başka bir şey yapmıyoruz