2kizannesi34 Egeemmmmm ben 37. Haftamdayim sizde bi tavsiye üzerine mi başladınız sema hanima ve hastaneye
2kizannesi34 Egeemmmmm benim kizim dönmedi hala basi yukarıda bekliyoruz hala bakalim nasil olacak bugun oontrolumuz var ☺