Hfz1818 Regl 21.günü ovulasyon oldu 1 hafta gecti üzerinden regle 3 gun var kan 0.13 cikti yine mi yok kizlar yoksa gec yumurtlama daha bir hafta oldu degisebilir mi
Novaa Hfz1818 Kanda çıkması için daha erken. Benim de 19. gün yumurtlama olmuştu. 11 gün geçtikten sonra beta değerim 28 çıkmıştı.
Hfz1818 SemaArin Kahveli ins kizlar son sansim artik doktora gttm regl olunca tup bebek tedavisine basliyorum bi umut beklyrm iste
_y0 Hfz1818 ümitsizliğe kapılma canım erken vermişsin bende son adet tarihim 11 Ocak yumurtlama 25 Ocak bat 8 Şubat çıkmaz diye adet günümün geçmesini bekliycem
Sngl06 _y0 benimde adetim duzensiz yumurtalama gunumu ne zmn oldugunu nasil bilebilirim acabaa yardmci olurmusunz bilginz varsa
Hfz1818 Sngl06 bak bn ovulasyon testi kullaniyordum 2 cizgide kopkoyu olduğu gün doktora gitmistim doktor catlamak üzere olan yumurtan var demisti bn testle ogreniyorum
Sngl06 Hfz1818 anladim o sekilde ilerliyosunuz insalllh benimde pazartesi doktora gtcem kan sonuclarim alcam ultrason ve alttaln muayne olcak bisry cikmaz inssallah