17 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğim gün babam, kızın olacak sana söyleyeceğim ismi koyacağına söz ver dedi bende tamam dedim Elif koyacaksın dedi bende yeni hamile olduğum için cinsiyette belli olmadığı için üstünde çok durmadım. Bugün kızım olacağını öğrendim eşim ve ben Elif istemiyoruz kötü bir isim değil ama içimize sinmedi. Eşime iki isim koyalım herkesin gönlü olsun diyorum o da iki isim kabul etmiyor Elif de olur diyor ama babası sonuçta ve ilk bebeğimiz onun içine sinmeyen birşey olsun istemiyorum babam da aşırı hevesli ilk torunu isimli bişeyler yaptırdı daha cinsiyet belli olmadan ne yapacağım fikir verin lütfen