Oznur1- hamilelikte sakıncalı olduğunu biliyorum. Doktorunuza danışmadan kesinlikle içmemenizi öneririm. Ben hamileliğimin 3.ayında çok hasta oldum. Burnum öyle tıkandı ki nefes alamıyordum artık, geniz akıntısı göz akması burun akması boğaz yanması her şey vardı. Doktorum yalnızca burun spreyi ve pastil verdi. Ihlamura bile izin vermedi🤷♀️