Kızlar doğum yapalı 42 gün oldu normal doğum yaptım ama dikişlerim vardı en son 15.günde doktora gittiğimde 40 çıkana kadar iyileşir iyileşmeye başlamış zaten demişti, son bir haftadır ağrım sızım hep geçti ama doğumdan da bir ay önce en son ağda yaptırmıştım o yüzden şu an doktora gidebilecek halde değilim tahmin edersiniz 🤦🏻♀️ İyileşti gibi hissediyorum ama sizce danışmadan ağdaya gitsem saçmalamış mı olurum aynı durumu yaşayan var mı