Maviblog Kızlar hiç belirtisi yokken hamile olduğunu öğrenen var mı? 3 gün var adetime ama hiç bir belirtim yok sadece yorgunluk ve göğüslerdeki kahverengi halkada genişleme var.
Kavakyellerihercai Maviblog benim hiçbir belirtim yok iki çizgiyi gördüm hala şoktayım 😳 olabiliyor yani
Bebiscann Maviblog daha erken canım ben 7. Haftadan itibaren hep kusmaya başladım, öncesinde de göğüslerim damarlandı sivilce çıktı
huysuzhanm Maviblog benim hiç bir belirtim yoktu şuan 7. Haftamdayım hala bi belirtim yok ama hamileyim adet gecikmesi en önemli belirti adetinizin gecikmesini bekleyin acele etmeyin
Maviblog Kavakyellerihercai birde şişkinlik var ama ben normalde adetime 1 hafta kala çok kötü olurum hiçbişeyim yok yorgunluk ve göğüs hariç
Kavakyellerihercai Maviblog şüpheleniyorsanız gebelik testi yapın bence erken gebelik testi alırsanız daha hassas oluyor o testler