Smv Goncaldeniz bende aynı haftada aynı şekildeyim .. sanırım bu haftalarda vücud bi hormon salgılıyomuş o yüzden oluyomuş baş ağrısı
atlasinannesiii Goncaldeniz Canım o haftalarda benimde inanılmaz baş ağrım olurdu doktoruna danış eğer izin verirse acilde parol serum yapıyorlar anında kesiyor ağrıyı ben her dayanamadığımda giderdim çok şükür şuan 32. Haftadayım ve artık olmuyor ağrı
Sevinc72 Son bir haftadır benim de çok başım ağrıyor hele bugün o kadar kötüydüm ki tansiyon aleti siparişi verdim korktuğum için, çünkü migren ataklarım hariç hiç böyle ağrım olmamıştı 11 haftalık hamileyim bende. Gerçekten çok zorluyor beni bu baş ağrısı