Tgba29 Selam kızlar, aranızda medipol megada doğum ücretlerini bilen var mı? Varsa bilgilendirme olursa çok sevinirim, iyi akşamlar :)
incikinannesi Tgba29 Normal doğum 3800 dediler bana geçen gün görüştüm Op ve Prof doktorların farkı oluyor gidip veya telefonda bilgi almanız daha iyi olur hangi doktora takiplisiniz?
12mommy Tgba29 bu öğlen konuştum bayaha zamlanmis di benim doktorum uzman normal 3.850 zorunlu sezaryan 6.500 isteğe bağlı sezaryan 11.000 epidural / spinal +1.400 tl doktor nöbetçi değilse gece yada izinliyse o gun mesai dışı ücret +3000 tl bebek icin kıyafet bakım kiti vermiyor 1. derece yakınlar ziyaret edebiliyor doğuma kimse alinmiyor doğum öncesi testler bebeğin ilk test ve ilk ay muayaneleri doğum ücretlerine dahil
Seydadeniz 3 ay önce yengem doğum yaptı normal doğum 5000 tlden başlıyor sezaryanı bilmiyorum ama memnun kalmışlardı
Seydadeniz incikinannesi tabiki doktordan doktora fark ediyor yengemin doktorunun ismini bilmiyorum ama hastanede zaten bir tanesi öyle pahalı muayenesi falan da 400 tlydi
12mommy Zehraaaaaaaaaaa dün yuz yüze görüştüm kesinlikle yasaklandi artık denildi pandemiden dolayı başka bir sebebmis
Zehraaaaaaaaaaa Busr21 iyiyim siz nasılsınız :) en son 3 hafta önce gittim yarın gidicektim ama eşim pozitif cıktı bende temaslı olduğum için pazartesi gidicem inşallah :)
Busr21 Zehraaaaaaaaaaa cok cok gecmis olsun allah şifa versin 🤲🏻 Dilek hoca 32.haftadan sonra hangi araliklarla cagiriyor 🥰
Zehraaaaaaaaaaa Busr21 3 hafta sonra gel dedi bana artık 2. 3 haftada bir çağıracam dedi cuma günü 3 hafta olcaktı artık bi kaç gün geç gidicem :) şuan 34+3 muhtemelen gittiğim de 2 hafta sonra gel dicek
Zehraaaaaaaaaaa Busr21 erken gelicem zaten bende :) kontrole girmeden önce nst ye girmem gerekiyormuş