Hanımlar merhaba. 1 buçuk aylık bebeğim var. Ramazanda sanırım 4 aylık falan oluyor. Haliyle sadece anne sütü ile besleniyor. Emzirirken oruç tutan var mı aranızda? Geçen sene hamile olduğum için oruç tutamadım. Bu sene tutmak istiyorum ana bebeğimi de aç bırakmak isteyeceğim en son şey. Ne yapmalıyım? Siz ne yaptınız?