Kızlar çok özür dileyerek bişey sorucam. İdrarım koyu sarı renkte ve değişik kokuyor bi kaç haftadır. Akıntım zaten hep vardı ilk haftalardan beri iyice arttı.. normal mi böyle kötü kokması? Enfeksiyon falan değil gibi kaşıntı yanma zorlanma yok ama bilemedim de