Bahar_yldz Bende 22. Haftadayım geçen haftadan beri inanılmaz gerginlik var, bebeklerin hareketlenmeleri olunca daha da gerilip kaskatı oluyor karnım, sık sık nemlendiriyorum yağla, jelle falan ama sanırım hareketler belirginleştikçe daha çok olacak böyle 🙃