Ezgi14 Normalde kendi evimde 6 öğün yiyorum. 3 ana 3 ara öğün. Ama baskasının evine gidince sadece kahvaltı meyve yiyorum yani 2 ya da 3 öğün bebege zararı var mıdır acaba ?
mucizemizibekliyoruzz Ezgi14 bende şimdi eşimin memleketine geldim. Heryer kurban eti sabah akşam. Yemek istemiyorumda. Yani zor oluyor beslenmek gerçekten. eşim marketten ceviz kefir falan aldı çantamda yiyorum hep ama
Ezgi14 mucizemizibekliyoruzz ya birisinin bebegi hareket etmemiş hastanede demişler ac kaldığın için kalp atısları zayıflamıs falan bunu gorunce korktum bende.