Ysgl26 Kızlar yarın tekrar kontrole gidiceö 16-17? Haftada tekrae gel hem cinsiyetr bakıcam hem de bazı tahliller istiycem vitamin falam başlarız demişti doktorum. Ne gibi testler.isteniyo acaba bu haftada? Aç mı gitmeliyim unuttum doktora sormayı
Defne2018 Ysgl26 3 test yapılıyo canım ilaçlarda degişiklik yapılır belki kan alınacak yani herhangi bişi yok yine
Ysgl26 Smyye1B yok ikili test temiz çıkınca 3lü ye gerek yok dedi doktor. Kan hormon vitamim falan bakıcakmış.
Ebrucm Ysgl26 bendende tekrar kan aldılar kansızlik bakmışlar idrar enfeksiyonu bakmışlar sonuclarim cikmis