LawyerEce Elissssss Benim bildiğim ye ekşiyi çıkar ayşeyi, ye tatlıyı çıkar hakkıyı. Bununla alakalı bir olay değil zaten, işin şakasıdır bu söz. İki gebeliğimde de çok fazla limon istiyordum, yiyordum. Daha çok ekşi ağırlıklıydım ama bir kızım bir oğlum var.
dudininannesi Elissssss Benim eşim 4 erkek kardeş. Ve kayınvalidem dört hamileliğinde de turşu ve limon aşermiş 🤷🏻♀️
Glzz Elissssss agzıma tatlı vurmadım oğlum oldun..şimdi tatlı yıyorum kızım olcak 🥰🤲🏻 Tek bildigim et yiyemiyenün oğlu oluyor 😀
Yalcnnaysgll Elissssss doğru değil ilk kızımda yedim tatlıyı şuan 2. Kızıma hamileyim yedim ekşileri😀😀
aysnrsvs Elissssss turşu kavanozuyla geziyordum ilk 3 ay sonra kokusundan tiksindim 😁 oğlum olucak nasipse
Bebisiannesi Elissssss Hep ekşi istedi canım tatlı uzun süre tüketemedim ama oğlum olacak 😂 bende buna göre Ayşe geliyor dedim ama yiğido geliyor 😂
Polenpolen52 Elissssss tabıkıde hayır ekşı eksı tuzlu yedım hep erkek, halada devam tuzlu eksı seylere