Tuba0701m Kızlar merhaba nasılsınız:). Benım adetıme 10 gün var. Sağ kasıgımda bi batma hisi. Var yürürkende orda birşey batıyormus gibi canım acıyor bel agrım oluyor sizce neden olabılır daha önce böyle birşey ile karşılaşan oldumu enfeksıyonmu. Acaba😔
csmaknc Tuba0701m Benimde öyle bir ağrım olmuştu bende hep dinlenerek geçirdim çok yormadım kendimi dikkat ettim sonra adetim gecikti şuan 12+5 allah isteyen herkese nasip etsin inşallah❤️❤️❤️
Tuba0701m Bebiscann testt. Yaptım. Erken. Daha. Galıba. Çıkmadı. Negatıf. Adetıme 10 gün var beklıyim olmazsa gıderım ..
Tuba0701m Bebiscann pekı gebelık. Testını. İlişkide. Kaç gün sonra. Yapmak gerekır. Kzuum bir bilgin varmı
Tuba0701m csmaknc amin inşallah cnmm. İlişki üzerine 10 gün gectı hemen belli olurmu kuzum sen testı ne zaöan yaptın maşşalah rabbim saglıcakla. Kucagına almayı nasıp etsın inşallah 😘
csmaknc Tuba0701m ben adetime 1 gün kala yapmıştım ama çift olmadı 1 dk bekledim fazla beklemedim yoktur diye çekmeceye koydum bide onu 😂 sonra baş dönmelerim çoktu adetim gecikti çekmeceden bişey alırken bi baktım ikinci çizgisi varmış sonra kan verdim 2-3 kere 6. Haftada keseyi gördük 7. Haftada da kalp atışını duyduk gerçekten çok güzel bir duygu allah isteyen herkese yaşatsın 🙂
Tuba0701m csmaknc yaaa. :). Evet kuzum. Tarif edilemez duygusu bende. Yaşadım. Ama. Erken kaybettim sımdı ıstıyorum inşallah rabbim nasip eder. İstiyen bekleyen bütün anne. Adaylarımıza. Rabbım. Kuzunu hayırlısıyla kucagına. Almayı nasıp etsın inşallah😍benım adete 10 gün var beklım o zaman yaparım😍