Nermin_nur1 15 haftalık olduk kızlar ama ara ara rahmim sızlıyor anlık geçiyor sonra tabi bundan önce de oluyor du arada normal mi sizdede oluyor mu ? Sebebi ney acaba rahim büyüdüğü için mi ?
tazebiranne_hg04 Nermin_nur1 rahim büyüdüğü için muhtemelen ben batmalar hafif ağrı normal diye biliyorum
Aselnurum Bende 12+2 günlüğüm bendede oluyor bu tarz batmalar bide hapşırınca 5-10 saniyelik ağrılar oluyor 😐