Merhaba kızlar ben 12+4 haftalık hamileyim ve 2 aydır geçmeyen rahatsızlıklarım var hastalık hastası gibi oldum. Baş ağrısı, mide yanması, bağırsak sesleri, karın ağrısı, bide üstüne içten içe üşümek geliyor sanki sırtımdan rüzgar çıkıyor gibi🤷🏻♀️ Bazı saatler geçiyor ama geldi mi de hepsi bir anda geliyor artık çok canımı sıkmaya başladı bu olay. Size de oluyor mu ve tavsiye edebileceğiniz bişey var mı? Biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻🌸