Bahar43 Yumurtlamaya iki gün var lekelenme oldu ve kan gelme durumu oldu normal mi başına böyle bişey gelen oldu mu ?
Kahveli Bahar43 Benim de bu ay oyle oldu canım iki üç damla kirmizi kan geldi.post açmıştım arkadaşın biri kaliteli yumurtlama olduğunun göstergesi demişti. Bilmiyorum hamile kaldım mı bata 4-5 günüm var
Mrv135 Kahveli Pazar günü bat diye mi o günü bekliyorsunuz? Eğer gebelik varsa erken gebelik testinde çıkabilir. Benim 4 gün önce çıkmıştı.
Kahveli Mrv135 Pazar günü regle 1 gün kalmış oluyor hemde eşim evde olcak yaparsak beraber öğreniriz belki veya supriz olur bilmiyorum sumdi duygularım karışık 😄
Pinarinayseni Yerleşme kanaman da olabilir. Yumurtlama sizin hesabınız da olmayabilir. Yumurtlama bu ay adetten sonra 3.gun de olabilir. 30.gun de olabilir her ay değişir.
Mrv135 Kahveli Evet evde olursa daha güzel olur. O ilk tepkiden sonraki halleri çok eğlenceli oluyor 😄😍 İnşallah güzel haberler alırsınız 🙏