Kızlar gebe olduğunuzu öğrendikten ne kadar sonra hastaneye gittiniz kaçıncı haftada ben ana sağlığa gittim tekrar kan alıp gebelik başlangıcı yaptı şehir Hastanesi’ne de ayın 16 sına randevu aldım 5+5 haftalık olmuş oluyor inşallah sağlıkla ilerlerse keseyi görebilir miyiz acaba ve alttan ultrasonla bakmazlar demi öyle çok acıtıyolar korkuyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler🥰🥰