37+3 haftalığım benimde beyaz renkte akıntım ama doktor normal dedi. Belime de agrı giriyor 1 dk sonra geçiyor bazen üst üst birkaç defa oluyor. Nstde 1 cm acıklık ve sancım cıktı. Doktor kanama, su gelmesi, nisan, bebek hareketlerinde azalma hissedersen hemen acile geliyorsun dedi. Bekliyoruz bakalım.