Ben ilk dogumumu devlette yaptım vokta memlunum özelde kuzenim oldu hiç memnun degilde suan ikinci gebeligim riksli oldugu için ankaraya sevk ettiler şehir hastanesine daha bugün gittim inanırmısınız o kadar cok ilgililerdiki cok memnun kaldım sadece devlette bu sekreter dedikleri kendilerini bişey sanıyolar heralde hep bi insanlarla ters konuşma cabası onun dısında devleti tek geçerim bu konuda