Ben 19 haftalığım valla ilk tekmede ayy noluyooo oldum gobegimin altından vurmuştu. Simdi o ilk tekmenin üstünden 4 gün geçti hergün vuruyor valla bi sağdan bi soldan. Bazen 5 tane üst üste vuruyor hafif ama hissedilir sekılde kalp atımı gibi değilde böyle hafif bi vuruş nasıl anlatılır bilemedim suan🤣 cok güzel bir his ama ❤️