Çevrem hep orda doğum yaptı sezaryen olanda memnun normal doğum yapanda memnun. Bende kontrole oraya gidiyorum. Bazı doktorlar çok ilgili bazıları ilgisiz olabiliyo oda doktordan doktora değişiyor tabi. Eltime sancı çekerken eşini yanında istersen çağıralım demişler. Böyle imkanlar sunuyolar