Fadime_48 Meram tıpa gidiyorum ama orda doğumu istemiyorum biraz ebeler yüzsüz doktorum öyle degil ama şehir hastanesinde ki ebeler doğumda ilgi nasil acaba
CanselUrgnc Fadime_48 henüz doğum yapmadım ama 2 arkadaşım doğum yaptı şehir hastanesinde memnun kalmışlar ebeler iyimis burda biride hatta anlatmıştı memnun kalmış oda
Uygar_kubra Fadime_48 dogumunuz ne zaman acaba bende Selçuklu tıpa gidiyorum ama memnun degilim şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum dogum icin
Ozgem06- Benim bir tanıdıgımda tavsiye üzeri şehir hastanesinde dogum yaptı geçen devlet olarak en iyi şehir hastanesi diyorlar genelde