Ulascemo2019 36 haftalık oldum bebeğim normal doğum pozisyonu almış doğum kanalına girmiş normal doğum gözüküyor dedi doktorum bende korkuyorum o güne kadar düşünmemeye çalışacağım tecrübesi olanlar paylaşabilir mi 🙈
Nevera Ulascemo2019 suni sancı almadığın sürece dayanılabilen bir süreç 2 normal doğm üçüncüyü bekliyoruz. İlk hamilleliğimde 15 saat suni verdiler yalvardım beni sezeryana alın diye çok kötü bi deneyim yaşadım ama ikinci öle değil di pozitif doğm hikayeleri okuyun her kadının hamileliği ve doğumu çok farklı oluyor
MelekMervertlek Ulascemo2019 normal doğum yapmadım ama sezaryen dogum hiç kolay degil sonrası çok zor. Normal doğumda en azından acıyı çekiyorsunuz sonra rahatsiniz
Zehra9616 Ulascemo2019 ya cnm cidden bak cok sinirleniyorumm boyle attirip tutturanlara her bunye farklidir aci esiginle alakali dogumun kolay olsun istiyosan cokca yuriceksin suni gerekiyosa al tabiki herkeste farkli etki eder ben 17 saat aldim 4200 kiloylada dogurdum kimseyi dinleme bebegin kanaldaysa emin ol bundan sonrasi zorlamaz
Elfvli Ulascemo2019 kimsenin dogum tecrübesini dinlemeyin . İyisi de var kötüsü de. Bu sizin deneyiminiz olacak. Belki.iyi ki diyeceksiniz . Eger cok korkuyorsanız ve özel hastaneye gidiyorsanız epidural normal doğum tercih edin. O.zaman ağrısız güzel.bir doğum yaparsınız
Ulascemo2019 Zehra9616 inşallah biraz pozitif baktım mesajınızı okuduktan sonra acı esigim yüksektir normalde canım tatlı değildir ama bu doğum ilk tecrübe ilk deneyim olacak hayırlısı olsun inşallah bakalım
Serpilikra Rabbım öyle bir güç veriyor ki merak etme üstesinden geliyorsun 2 normal doğum yaptım son saatler artik çok zorluyor ama ondan önceki sancilar sakin olursan bir şekilde geçiyor zaten Rabbım dinlenmen için süre veriyor belli aralıkla geliyor
Filizz123 Ulascemo2019 o kadar kolay normal doğum hikayeleri var ki insan hepsi keşke böyle kolay olsa diyo ama herkez o kdr şanslı olmuyo malsef ama her şekilde sezaryendn iyidir bence
Zehra9616 Ulascemo2019 insallah insallah sen hic kotuyu dusunme dua et yuruyus yap rabbim hissettirmiyo bile emin ol 😊