Nidanurfirat canım 37+1’de başladı benim de öyle ağrım. Geliyo sandım hatta doktoruma alarm verdim gece gelebilirim diye. Bikaç saat boyunca sürdü şiddetli adet ağrısı gibi. Ama sonra azaldı. Her akşam tekrar etmeye başladı. İki gündür de kramplarım çekilmelerim arttı ama hala doğurmadım 39+1’iz şuanda da. Korkma, hemen doğmuyor sanırım öyle olunca ama yine de dinle kendini. Allah kolay doğum nasip etsin 😘