portakalcicegii Yarın kontrolüm var . Dün kan verdim beta Hcg 39669.0 çıktı. Keseyi görmüştüm 2 hafta önce. Sizce bebeği ve kalp atışını duyar mıyım ? Sat göre yarın 7+1 olacağım
portakalcicegii Meriiii benim ilk kontrolüm vajinal oldu eve gelince lekelenme yaşadım. Progestan başlattı geçti. O yüzden merak ettim. İnşallah karından bakar 🤷♀️
Meriiii portakalcicegii evet vAjınal bAkılınca olabılıyormus oyle.o yuzden doktorum mecbura kalmadıkca gerek yok dedı
Meriiii portakalcicegii evet vAjınal bAkılınca olabılıyormus oyle.o yuzden doktorum mecbura kalmadıkca gerek yok dedı
As7 Kalp atışını duymak için garanti olsun diyorsanız bebis (kese değil) 7mm a ulasması gerekiyormus.Öncesindede duyulabilir ama 7mm ve üstünde daha net ses