Kızlar merhaba 18+4 günlük hamileyim ayrıca şeker hastasıyım
Kellogg’s special K sade kahvaltılık gevrek yada lifalif çıtır yulaf yesem zararlı olur mu acaba kapalı kutu olduğu için kimyasal oluyor diyorlar ya hamileler için kesinlikle kullanılmaması gerekiyor diyorlar
Yemek konusunda diyet uyguluyorum ama doymuyorum bu söylediklerimi tüketsem nasıl olur hem içlerin de vitaminler de var mesela Fellas protein granola kırmızı meyveler müthiş çinko Demir magnezyum fosfor b1 vitamini vs..