Zzbs benim kuzenime doğana kadar ense kalınlığı var. Normal bir Bebek olarak doğamaz dediler. 9 ay boyunca engelli ve ense kalınlığı olan bir Bebek olarak doğacak diye bekledik. 8 tane hastaneye gittiler her bir doktorda %100 ense kalınlığı var dediler. Kesinlikle aldırın dediler. Fakat aldırmadılar ne olursa olsun evladımız diye kabul ettiler. Ve Doğum zamanı geldi. 33 haftalık doğdu ve çok şükür ki mucize gibi geldi. Ense kalınlığı filan hiç bir şeyi yoktu. Sapasağlam bebekti. Şuan 9 yaşında ve 3. Sınıfa gidiyor. İleri zekalı olduğunu şöyledir. Türkiye’de sınavlarda hep birinci oldu. Allah büyük canım. İyikide aldırmamışlar. Meğer sapasağlam bir bebekmiş. Allah seninde yardımcın olsun canım. Umarım senibde Bebişin böyle mucize gibi gelir.