Kizlaar tam 11 haftalık gebeyim ikili tarama için doktora gittim oda bir anda cinsiyeti erkek ama değişebilir dedi sizce değişir mi ya daha çok erken değil mi öğrenmek için ?? Kız beklerken erkek olduğunu öğrendim tabiki öncelik sağlıklı olsun ama Allah gönlümüze göre versin.