Azizinannesi2 diğerlerini bilmiyorum zaten bizde de bebelac var onun tadını biliyorum😂
Bebiscann O çok güzel 😂😂Aptamil güzel değil 😂😂
Deletedmom_7156 Yok aynı numara ama biri alerjik mama diğeri normal mama 😂😂
Azizinannesi2 anladım kuzum 😅😅
Azizinannesi2 afiyet olsun bize😁😍😘
Bebiscann Sağol sanada afiyet olsun ❤️😂😂
Deletedmom_7156 Öyle cnm
Azizinannesi2 sağol canım 😍😁
Bebiscann 🥰🥰😁😁