Hayır leke ve kan yok .İdrar yolu enfeksiyonu çıkmadı.Ultrasonda da düşük tehlikesi oluşturacak bir durum görünmüyor dedi .Bi ilaç verdi. Geçmezse düşük ile ilgili tedaviye başlarız .Akıntımı hissettiğimde bile içimde bir acı ,bir şey mi oldu korkusu sarıyor beni .Teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏼