Deryabelinay Semadeniz bende burda bekleyeyim 00.00 itibariyle 39 olcaz gelen giden yok ikinci kızım nazlı çıktı gelmek istemiyor 🥰
Seydadeniz 39+1 baygınlık geçiricem artık sanki hiç çıkmicak gibi bir de kız çocukları erken gelir derler asla gelmek istemiyor doğumu başlatıcak her türlü şey deniyorum ama olmuyor 😒
Semadeniz Seydadeniz ben hurma dışında denemelere girmedim. Sabırsızlanıyorum hergün doğacak gibi hazırlanıyorum duşumu alıyorum gelen giden yok 😀
Nevera Seydadeniz bende 39+3 herşey deniyorm ama yok keyfi canı ne zamn isterse hatta bugün 2.2.22 olsn istedik yok okadr yürüyüş yaptm malesef vakit saat bekliyor😀🤷♀️
Ebruyulalii27 Seydadeniz ah ben 40+ 4 üm ve kızımı bekliyorum erken gelen diyenlere totem yapıyorum 🤪😂
Deryy Seydadeniz ayy ben kızımı 9ay 10 gün snra doğurdum tam zamanı doldu sancım başladı kim demiş onu ya 😂😂😂
Nevera Semadeniz 😂😂 kesinlikle instaya bi giriyorm benle aynı olanlar çatır çatır doğurmuş herkez bugünü beklemiş bide ozamana yetişmeyizde birde 22.2.22 gör patlamayı
Nevera Dilanaka evet geçen hafta yüzünü göremedik kanalda olduğu için yarın randevum var alttan muayne edecek bakalım ne olucak peki sizin