Btlsa evet bende bu yüzden değiştirdim en son gitmemde resmen 6-7 kişi içerdeydi ve doğru dürüst hiçbirşeye cevap alamadım başından savar gibiydi ama çok iyiymiş bende öyle duydumda içerde hasta varken fazlasıyla insan olmasının bi manası yok. Mustafa burak bey hiç öyle değil mesela o yüzden değişirtirmeyi düşünmüyorum hiç 🙏