biroglanannesii 37 haftalık hamileyim ev falan süpürünce akıntı gibi bir şeyim oluyor . Korkmuyorda değilim acaba suyum mu sızıyor diye . Sizin suyunuz nasıl geldi ? Korkmalı mıyım … kıvamı ve rengi nasıldı
1anne1gebe biroglanannesii sizinti nasil oluyo bilmiyo gulum ama benim 40+4 de gece 3 te yatakta bi anda gelmisti. tutamiyosun akiyo istem disi bacaklarin islaniyo bildigin su seklinde kivamida rengi de😁