Melike0909 Merhaba arkadaşlar, normal doğum yapan arkadaşlar ne zaman geldi bebeğiniz? Biz 38+3 olduk ve çok sabırsızım artık 😍 Siz nezaman doğum yaptınız veya normal dogum yapmak isteyip bekleyen anneler kaç haftasınız ? 😍🙏
beren4097 Birminiksusamtanesii Benim de öyleydi ilki Kızdı Tam 38+0 da doğdu. Bu erkek henüz küçük ama kızım gibi erken doğacağını düşünüyorken çevremdekiler erkek geç doğar dedikleri için sordum size de farklı mı diye. Demek ki olabiliyor böyle ☺️🤷🏻♀️
Feyzashnn Melike0909 İlk gebeliğimde 40+6 günlüktü oğluma normal doğum yaptım, şimdi kızıma hamileyim ama ne zaman gelir bilemiyorum 🤷♀️
Birminiksusamtanesii beren4097 banada hep öyle dediler psikolojik olarak mı etkilendim bilmiyorum ama doğmuyor 😂
Nevera Kızlarım 39+4 ve 39+2 olarak doğdular oğluşumda bugün 39+2 olduk ama gelen giden yok banada herkez erkek geç doğar bekleyip kendini hiç yorma dediler ama ben yinede bekliyorm 😊