Zehra41 benim bu 3. Gebelik ilk gebelikte oldu geçti. İkinciden sonra kaldı. Hatta iltihaplı bel romatizmasina döndü. Sol kalça içindeki eklemlerin iltihaplandi. Bu hamilelikte daha da alevlendi . Bazen ağlıyorum acidan 30 haftalık oldu . Agri kesici hiçte fayda etmiyor . Bacağımı aksayarak yürüyorum. Biraz evde iş yapayım o gün ertesi gün ağrılar dayanılmaz oluyor .