mirage333 Merve352 transferden sonraki 10 gün icerisinde 3 kez pembe leke geldi. Doktor yerlesme kanamasıdır demisti. Sonuc olumlu oldu zaten.
Ebrugy Merve352 Bende lekelenme yada kanama olmadı çok şükür progestani yeni kesti doktorum şuan 8 haftaligim
gamzecee Merve352 transfer 9. Günü pembe geldi birde 7. Haftamda adet olur gibi kanamam olup 12. Haftada bitti
Merve352 Deletedmom_33 yarın 4. Gün olacak transfere kız vallaha sen hep imdatima koşuyorsun :):) kaç ay kullanmiatin progestani peki 12. Hafta dediler bana hem kapsül hem igne 2 güne bir
Deletedmom_33 Merve352 Bende 12. Haftada bıraktım hatta 11+6 da son kullandım. Günde 2 fitil olarakti. Her hafta proluton depot yaptırıyordum 6.hafta lekelenme olunca 1 ay progestan 100 mg kullanmistim ☺️
Merve352 Deletedmom_33 senin ki iyiymiş hafta da bir ne güzel… 2 güne bir hastaneye sağlık ocağına gitmek de streslendiriyor beni… Progestan çarpıntı yapıyor bana ama hormondan dedi hemşire aradı da… 12 haftadan sonra bırakırsam iyi hayırlısıyla… Bı bitseydi şu günler gecseydi tamamen hepimiz için 👏
Deletedmom_33 Merve352 sormayın bende günlük 1 ay iğneye gidiyordum. Covid zamanı birde hafatda bir 3-3.5 saatlik serum taktiriyordum. Allah’tan covid kalmadan bitti bu süreç. İnşallah sizinde biter biran önce biz 37 haftalık oluyoruz 00 da 🤗
Ayyyyse Ben şu şekilde sorsam soruyu grip geçiriyorum ayrıca doktorum idrar yolu iltihaplanman var bol su iç demişti akıntım afedersiniz sümük renginde geliyor arada yani normal akıntıdan bi tık koyu iltihap söküyor olabilir miyim?
gamzecee DefneninLiya Progestan ampül ve fitili mi kullanıyordum çok kanamam olunca proluton kullanıyordum sürekli yatıyordum
Leon06 5 haftalık kahverengi akıntı 8 haftalık lekelenme oldu 12 de yoğun kanama oldu suan 16 haftalık bi sıkıntı yok
Ayseeeenn Transferin 10. Gununde 2 gun surdu kahverengi çamurumsu çok korktum.ama doktor beta iyi yükseliyor dert etme dedi 🤷♀️
ballikedii Merve352 transferden sonraki Pozitifi aldım ama 5. Haftadan 11. Haftaya kadar lekelenme kanama vs yaşadım sebepsiz yere olabiliyor Protestan hap ve fitil aldım 3 ay yattım full