Severozge 1996snl Aralık ayında 24 ocakta 21 olmam gerekiyordu adet olmadım ben adet düzensizliğim var ergenlikten beri hap kullandım hep buay testti demek istedim çok duydum çünkü bu sayfa hamile kalanı😊🌼 Tedavi gördüm çatlatma iğnesi falan faydası olmadı