Betuss23 Elifbebik ben 31. Haftadayım Cem Parmaksız a gidiyorum cokta memnunun 2.5 yıl sonra gelecek inş oğlumuz 😍
Betuss23 Elifbebik hayat hastanesinde Nazan hanım var Anadolu da Gülşen Kutluer var cok memnun herkes ☺️
Naz23 Elifbebik ben Nazan hanım la çok çalıştım iyi olduguna kesinlikle eminim benim de 27+2 haftalık
Elifbebik Naz23 doğrudur canm. Ben elazg da yaşamıyorum ama doğumu burda yapcn.tavsiyeler üzerine bir iki tanesine gittim ama nazan hoca da karar kıldım. Doğum ücretleri hakkında bilgin var mıydı
poncikveannesii Elifbebik yok yani elazğda değilmişsnz doktora oraya gidiyprmşsnz ya normlde bşngölle Tuncelidekşler gidiyor ondan 😁