Simge34 Hamilelikte bas agrinjz olunca nasil geciriyorsunuz kizlar 2 gundur bir gecmeyen bas agrim var ilacta kullanamiyorum bir oneriniz var mi
Zanaservan Simge34 bende öyleydim canım su tükettim su içmekten başka hiç bir çaremiz yok uykunu alıyon mu
Budiss_Moms Simge34 wala ben gebeliğimi öğrendiğimden beri hiç kesilmedi baş ağrım parol da hiç etki etmediği için o yüzden içmiyorum. Sadece dua edip bol su içmeye çalışıyorum. Başka bi seçenek yok maalesef