Sehhy Yarın 38. Haftam ve nişan geldiği için sezeryana alınacağım. Doktor 38. Haftayı erken buluyor. 38. Haftada doğuran ve problem yaşayan var mı ?
sessiz_oyuncu Sehhy bu bebeğin gelişimine göre değişir. 36 da doğup sorun yaşamayanda var. Doktorunuz beklemeyi tercih ediyorsa ona güvenin.
kadifemsii Sehhy 38 haftayı neden erken buluyor ki zamanında doğum diye geçiyor sonuçta . Nişanın gelmesi hemen doğumun başlaması demek değil ki sağlık sorunu yoksa sıkıntılı bi durum yoksa 1 hafta daha bekleyebilirsiniz ama doktorunuza da güvenin tabi.
deletedmom87894 Sehhy sezaryanda zaten normali 38 ki neden erken demiş doktorunuz yanlışmı anladınız acaba
Gizgizgiz Sehhy yok 36 bittikten sonra normal karşılanıyor hatta benim planlı sezaryenim 38+1 de bi sorunda yok bu tarihi boş buldu
Sehhy deletedmom87894 geçen gün sezeryana karar verdik. Bugün nişan gelince yarın mecbur almamız gerek dedi ama erken olduğunu söyledi